Модуль 4 допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме те, що оцінювання буває формуючим і підсумковим. Формуюче оцінювання починається з попереднього оцінювання знань та вмінь учнів на початку роботи в проектах і продовжується на протязі всього виконання учнями проектів.
Оцінювання для навчальних проектів має бути сплановане так, щоб: були використані декілька різних методів оцінювання; оцінювання вбудовувалось упродовж всього навчального циклу; учні конкретно оцінювались за кожною з запланованих навчальних цілей; учні активно залучалися до процесу оцінювання.
З метою залучення учнів до процесу оцінювання вчителі повинні забезпечити учнів: стійкими критеріями оцінювання до початку виконання проектів; моделями та інструкціями для високоякісної роботи.
Оцінювання для навчальних проектів має бути сплановане так, щоб: були використані декілька різних методів оцінювання; оцінювання вбудовувалось упродовж всього навчального циклу; учні конкретно оцінювались за кожною з запланованих навчальних цілей; учні активно залучалися до процесу оцінювання.
З метою залучення учнів до процесу оцінювання вчителі повинні забезпечити учнів: стійкими критеріями оцінювання до початку виконання проектів; моделями та інструкціями для високоякісної роботи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий